Elektriskais velosipēds nav vairs nekas neierasts. Daudziem ražotājiem ir modeļi ar daļēju elektro piedziņu, bet tie parasti ir neveikli un smagi pārvietošanās līdzekļi, kas pedāļu minējam spēj izlīdzēt tikai nedaudz.
Audi cer, ka ar savu konceptu Wörthersee spēs mainīt attieksmi pret elektro piedziņas velosipēdiem. Oglekļa šķiedras rāmim pievienots spēcīgs 2.3kW elektro dzinējs. Audi apgalvo, ka šis ir spēcīgākais dzinējs, kāds jebkad izmantot e-velosipēdos. Turklāt jauda netiks izniekota, jo velosipēds aprīkots ar programmatūru triku veikšanai. Wörthersee var aktivizēt iespēju braukt uz aizmugurējā riteņa un velosipēds pats pacels priekšējo riteni gaisā un automātiski tur arī to noturēs.
Bez cilvēka spēka pielikšanas velosipēds pārvietojas ar 50 km/h, bet ja pašam labpatiksies piepalīdzēt ar muskuļu spēku, tad kopā sasniegsiet galvu reibinošus 80 km/h. Vorsprung durch technik var sapārot ar viedtālruni un ierakstīt brauciena video kopā ar ātruma attēlojumu un to visu pievienot savam Facebook profilam. Paredzēts, ka akumulatoru iespējams pielādēt 2.5 stundu laikā. Vēl gan nav ziņots par elektro velosipēda ieviešanu ražošanā.
Kopija no Boot.lv